Meld ons uw klacht of ongenoegen

Heb je een klacht over jouw bestelling via de webshop van Dazly.nl, dan helpen wij je graag! 

Stuur een e-mail naar info@dazly.nl en omschrijf daarin je klacht. 
Om de klacht goed te kunnen beoordelen, hebben we minimaal onderstaande gegevens nodig.

  • Voor- en achternaam
  • Adres, postcode en woonplaats
  • Telefoonnummer
  • Ordernummer of kopie van de bon
  • Beschrijving van de klacht

We streven ernaar binnen vijf werkdagen je klacht op te lossen. 
Hebben we je niet naar tevredenheid kunnen helpen?
Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


U kunt uw Klacht ook melden via onderstaand formulier:

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.



| Meer