Contact
 Hoe kan ik contact opnemen met Dazly.nl ?
 Hoe kan ik mij inschrijven voor de Dazly.nl nieuwsbrief?
Bestellen
 Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?
 Ik kan niet inloggen.
 Ik kan geen maat kiezen bij het artikel dat ik wil bestellen.
 Kan ik bestellen vanuit een ander land dan Nederland?
 Is it possible to order from a country other than The Netherlands?
 Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?
 Waar kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
 Kan ik mijn bestelling annuleren?
 Mijn maat staat niet meer bij het artikel. Is deze nog leverbaar of na te bestellen bij de fabrikant?
Betalen
 Op welke manieren kan ik betalen op Dazly.nl?
 Mijn betaling is mislukt. Hoe kan ik mijn bestelling toch afronden?
 Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Levering
 Wat is de levertijd van mijn bestelling?
 Ik heb na zeven dagen mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
 Wat betaal ik aan verzendkosten?
 Door wie word mijn bestelling bezorgd?
Ruilen en retour
 Ik wil een besteld artikel retour sturen. Hoe gaat dit in zijn werk?
 Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen/mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik nu doen?
 Binnen hoeveel dagen moet ik mijn bestelling retourneren, mocht ik niet tevreden zijn?
 Ik wil mijn artikel graag ruilen voor een andere maat. Hoe weet ik of die maat nog leverbaar is?
 Kan ik ook afgeprijsde artikelen retourneren?
Klachten en opmerkingen
 Ik heb een klacht over Dazly.nl of een bestelling. Waar kan ik deze indienen?
 Wat moet ik doen als ik een fout ontdek op KleinKleding.nl?
 Mijn vraag staat niet tussen 'Veel gestelde vragen.


| Meer